wtorek, 21 kwietnia 2015

SALATKA JARZYNOWA ( SMIECIUCHA) 



Oj oj dzisiaj mialam bardzo ciezki dzien... 
Na dworze piekna pogoda a ja zamiast z niej korzystac,  caly dzien spedzilam na sprzataniu . 
Dzieki Bogu teraz moge sobie poleniuchowac i spokojnie popisac :) .
Na dzisiaj chcialabym Wam podac  przepis na salatke jarzynowa. 


Salatka jarzynowa dobra na kazda okazje i chyba znana jest w kazdym polskim domu. Chociaz wiele razy ja jadlam, nie znudzila mi sie .
Moj partner tez ja lubi, wiec robie ja nie tylko na swieta, ale tez w normalne dni, bez okazji. 


Ponizej podaje przepis ;)






SKLADNIKI:

-6 ziemniakow
-4 marchewki
-2 pietruszki (korzen)
- seler ( ja osobiscie nie za bardzo lubie jego smak, wiec nie daje) 
-4-5 jajek 
-okolo 5-6 sporych ogorkow kiszonych
-puszka groszku konserwowego
-cebula
-jablko
-maly sloik majonezu 
-2-3 lyzki jugurtu naturalnego lub smietany 
-sol, pieprz 

SPOSOB PRZYGOTOWANIA:

Ziemniaki, marchew, pietruszke gotujemy ( nie mozemy rozgotowac), studzimy.
Jaja gotujemy w osolonej wodzie na twardo. 
Warzywa, jaja, ogorki,jablko i cebule kroimy w drobna kostke, groszek konserwowy odcedzamy na sitku, dodajemy do warzyw i jajka. 

Do salatki dodajemy majonez, smietane i doprawiamy  sola i pieprzem. 


Zycze Kochani smacznego :) 

Brak komentarzy: